Білан С.І.


Методична проблема: "Компетентнісний підхід до розвитку просторової уяви учнів у процесі проектно-модульного навчання на уроках трудового навчання та креслення в умовах ІКТ"

Засвоїв технологію використання комп’ютерної програми "КОМПАС 3Д", яка значно підвищує ефективність роботи з обдарованими і здібними дітьми. На обласних олімпіадах учні посідають перші призові місця.Розробив і упорядкував посібник практичних завдань для розвитку просторової уяви учнів та підготовки їх до інтелектуальних змагань.

Збірник практичних завдань з креслення містить комплексні завдання для підготовки учнів 8-9 класів до інтелектуальних змагань. Робота над завданнями сприятиме розвитку технічного мислення, пізнавальної активності та просторової уяви учнів, формуванню в учнів елементів інженерно-технічних знань, допомагаючи їм зрозуміти основний напрям та зміст технічного прогресу, пов’язаного з механізацією, автоматизацією та комп’ютеризацією виробництва.

Для кожного завдання в збірнику подано зразок його виконання. Завдання 6-10 для 9-го класу доцільно використовувати для вивчення теми «Аналіз геометричної форми предмета», що дозволяє сформувати уяву учнів про предмет та з яких простих геометричних тіл він складається. Всі завдання виконуються за допомогою простих креслярських інструментів: циркуль, олівець, кутник, гумка. 

Учні, які мають навички користування комп’ютером та програму «Компас-3D V12» всі завдання можуть виконати в системі КОМПАС-ГРАФІК. Комп’ютерна система прикладних програм дозволяє створювати ескізи та робочі креслення як окремих деталей, так і складних вузлів технічних пристроїв. За допомогою цієї програми можна виконувати моделювання тривимірних об’єктів та перетворювати їх в робочі креслення. Зразки всіх завдань і завдання даного збірника виконано в системі КОМПАС-ГРАФІК за програмою «Компас-3D V12». Даний збірник призначено для всіх, хто прагне навчитися створювати професійні креслення.
















Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.